jeudi 15 août 2019

ACCESS





Jane Seymour and Olivia Newton-John have been pals for quite some time! The actress told the super bizarre story behind meeting Olivia four decades ago to Access Hollywood’s Sibley Scoles at this year’s Industry Dance Awards & Cancer Benefit Show at the Avalon Theater in Hollywood on Wednesday.

“I was her sister’s roommate, and her sister just had a baby, who my father delivered. My father came home one day and said, ‘There is this remarkable woman, and she just had a baby … and she sings.’ So I listened and I heard Olivia.”

Jane also noted that the pair have been on so many adventures throughout their long friendship, and have shared “a lot of comedic moments” together.

The 68-year-old also opened up to Access Hollywood about how proud she is of her dear friend amid Olivia’s public battle with breast cancer.

“She is thriving. I am just so happy because it was rough there, really, really rough,” she said. “We are very, very close, we share (everything.) I would never be without her; I am hopelessly devoted to her.”



Jane Seymour et Olivia Newton-John sont copines depuis un bon bout de temps!

L’actrice a raconté l’histoire très bizarre derrière sa rencontre avec Olivia, il ya quatre décennies.

«J'étais la colocataire de sa soeur et celle-ci venait d'avoir un bébé, que mon père a accouché. Un jour, mon père est rentré à la maison et a dit: 'Il y a cette femme remarquable, elle vient d'avoir un bébé… et elle chante.' Alors j'ai écouté et j'ai entendu Olivia.

Jane a également spécifié que les amies ont vécue de nombreuses aventures tout au long de leur longue amitié et ont partagées «beaucoup de moments comiques».

Agée de 68 ans, Jane a également expliqué à quel point elle était fière de sa chère amie lors de la bataille publique menée contre le cancer du sein.

«Elle prospère. Je suis tellement heureuse parce que c'était très difficile, vraiment, vraiment », a-t-elle dit. ""Nous sommes très très proches, nous partageons (tout.) Je ne serais jamais ce que je suis sans elle; Je lui suis désespérément dévoué."

.
TWITTER












Aucun commentaire: